Lancia ZASADAAUTO KRAKÓW Lancia ZASADAAUTO KRAKÓW
      
Alfa Romeo Chrysler Dodge Jeep  
 
           
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aktualności

   


2014-04-08
Lancia Ypsilon Elefantino '14: swoboda indywidualizacji zgodnej z aktualnymi trendami mody i wzornictwa.

  • Prezentacja kolekcji Lancii Elefantino '14 na wybiegu w „Lancia Fashion Apartment" w Mediolanie .
  • Udział w imprezie znawców i wykładowców z branży mody i wzornictwa, zgłębiających temat indywidualizacji we współczesnym społeczeństwie i w świecie motoryzacji.
  • Główna gwiazda - fashion city car Elefantino '14, oferująca nowe kolory nadwozia, nowe wnętrza, nowe kolorowe elementy oraz liczne możliwości indywidualizacji, aby utrzymać swoją pozycję w ofercie skierowanej do ludzi młodych, stylu glamour i przystępności cenowej.
  • Większy wybór wśród wersji drugiego najlepiej sprzedającego się samochodu z segmentu B we Włoszech w 2013 roku.
  • Wszystkie inicjatywy digital zrealizowane dla VYP- „Very Ypsilon People": od projektu Selected by Elefantino do konkursu „Dress Y Award" dostępnego na międzynarodowej stronie internetowej TrendVisions.com.
  • 12 i 13 kwietnia: pierwsze „Drzwi otwarte" w salonach sprzedaży Lancia we Włoszech.

W Mediolanie odbywa się prezentacja nowej kolekcji Lancia Ypsilon Elefantino '14, inspirowanej tematem indywidualizacji wyrażonej poprzez kolor. Impreza została zorganizowana w ramach „Lancia Fashion Apartment" w Mediolanie - sugestywnej lokalizacji, gdzie w pełnej harmonii obok siebie współistnieją moda, wzornictwo i elegancja. To tutaj właśnie znajduje się jedyna w Europie biblioteka skoncentrowana na historii mody. Mieszczący pod swoim dachem ponad 50 tysięcy książek i publikacji, Fashion Apartment jest punktem odniesiania dla stylistów, projektantów i studentów z całego świata.

Lancia znajduje więc swój idealny „dom" w samym centrum Mediolanu, miejscu, w którym można spotkać docelowych Klientów i odkryć nowe tendencje i konsumenckie trendy, rodzące się i rozwijające w dużych miastach, tak, aby nadal móc oferować samochody o wyjątkowym charakterze i indywidualnym stylu, takim, jak kultowa  Ypsilon, z prawdziwego zdarzenia fashion city car z gamy Lancia.

W tej sugestywnej scenerii, preznetacja nowej Lancii Ypsilon Elefantino '14 staje sie okazją do rozmowy o społecznych trendach i do przeanalizowania, w jaki sposób kobiecy świat interpretuje takie pojęcia, jak tożsamość, osobowość i indywidualizacja. W tej mediolańskiej imprezie swój udział biorą trzej eksperci z branży mody i wzornictwa: Patrizia Martello, socjolog i specjalista z dziedziny trendwatching, Alba Cappellieri, kierownik katedry Mody i Wzornictwa na Politechnice w Mediolanie oraz Mauro Galligari, znawca trendów w zakresie mody wzornictwa. Goście zorganizowali spotkanie z Antonellą Bruno, szefową brandu Lancia EMEA .

Wyjątkowy patron mediolańskiego przedsięwzięcia, Lancia Ypsilon ze swoją nową kolekcją Elefantino 2014, potwierdza „wrodzoną zdolność modelu" do ciągłego odradzania się i przyjmowania zawsze współczesnej formy elgancji. Wszechstronna, twórcza i dobrze czująca się w miejskiej atmosferze, Fashion City Car może pochwalić się naturalnymi predyspozycjami do zmian,  właśnie takimi, jakie zachodzą w modzie, ulubionym „terytorium" Lancii. Zresztą, od kilku lat temat induwidualizacji stał się bardzo ważny również w świecie motoryzacji, gdzie istnieje duża różnorodność wyboru i gdzie Klient jest coraz uważniejszy, dokonuje wyborów i chce mieć możliwość dopasowania własnego samochodu do swoich potrzeb i upodobań.

W przepełnionym świecie samochodów kompaktowych, Lancia Ypsilon wyróżnia się spośród innych, ponieważ posiada jedyny w swoim rodzaju, charakterystyczny styl; temu, kto ją wybiera pozwala wyrazić swoją osobowość i oferuje przyjemną odskocznię od codzienności. Dlatego też Ypsilon nie jest tylko środkiem transportu: ten, kto ją kupuje, docenia jej wyjątkowe wzornictwo, ale przede wszystkim formę, która jest czymś więcej- to elegancja, która, wyraża jej charakter i opiera się na bogactwie wyposażenia i rozwiązań. Tak więc, wśród głównych powodów zakupu, znajdujemy przede wszystkim styl, ale również kompaktowość, której oczekuje się od miejskiego samochodu.

Przeznaczona dla Klientów młodych, zamieszkujących duże miasta i zwracających uwagę na nowe trendy, fashion city car stawia czoła wyzwaniom 2014 roku, wprowadzając gamę odnowioną pod kątem produktu i oferty. Od dzisiaj dostępne są 4 wersje - wyposażenia Elefantino '14, Gold i Platinum, oraz seria specjalna MOMODESIGN - która może być wyposażona w 5 wersji silnikowych:  1.2 Fire EVO II  o mocy 69 KM, 1.2 Fire EVO II LPG  o mocy 69 KM, 0.9 TwinAir o mocy 85 KM zestawiony z manualną lub zrobotyzowaną skrzynią biegów, turbodiesel 1.3 Multijet II o mocy 95 KM oraz 0.9 Turbo TwinAir Metan o mocy 80 KM.

Największą nowość stanowi nowa Ypsilon Elefantino '14, która wprowadza trzy różne „świeże" odmiany - „Lime", „Watermelon" i „Coconut" - rozszerzające możliwość indywidualziacji, aby utrzymać swoją pozycję w ofercie skierowanej do ludzi młodych, stylu glamour i przystępności cenowej. Tak więc, nowa kolekcja Elefantino '14 interpretuje najnowsze tendencje pojawiające się w społeczeństwie, kulturze, wzornictwie i modzie, widoczne na ulicach naszych miast.

Zresztą, jej środowisko naturalne to miasto, gdzie może on wyrazić swojego ducha „urban chic". W fashion city car harmonijnie współistnieje miejska dusza - otwarta, swobodna, dynamiczna - oraz dusza elegancka i wyrafinowana, potrafiąca wyróżnić się bez zbędnej ostentacji. Stąd sukces w całej rozciągłości, chociaż należy uściślić, że świat Lancii Ypsilon jest w większości światem kobiecym - w zeszłym roku we Włoszech (drugi raz z rzędu), Ypsilon okazała się najbardziej kobiecym samochodem w swoim segmencie- nie wyklucza to jednak przedstawicieli „płci brzydkiej", którzy stanowią ponad 30% nabywców tego modelu.





 









 
 
 
· polityka prywatności    · informacje o cookies